irogatunk irogatunk?

Minden ami kütyü. Modern cuccok,amiről azt hitted hogy nem létezhet és mégis. Ami nélkül tudsz élni de nem akarsz. Érdekességek a világról szubjektíven...

Utolsó kommentek

Címkék

. (2) 2008 (1) 3d (1) 3dtv (1) 3g (1) Absorice (1) addict (1) ágy (1) air (1) ajándék (54) ajándék. (1) ajándékba (1) ajándékok (4) ajándékötletek (1) akvárium (1) állatságok (1) alma (1) alpha (1) amerika (1) andorid (1) android (2) android.hu (1) angry (1) apple (37) appple (1) apps (1) apr (1) Arpadszucs (1) art (2) artdeco (1) auction (1) autó (4) autókamera (1) aventador (1) Azerbaijan (1) baarpult (1) bacillusok (1) Baku (1) balhé (1) bambuszbringa (1) barbaque (1) barbie (1) beautiful (1) berugok.hu (1) bianchi (1) bigyaó (1) bigyó (371) bigyo (7) bigyóblog (2) bigyóbolt (14) bigyók (6) bigyómánia (2) bigyoneked (6) bigyópláza (1) bigyoplaza (6) bigyószavazás (1) bikicsunáj (1) bikicsunaj (1) bikiniszezon (1) billentyűzet (1) birds (1) biztositás (1) blackberry (1) blog (4) bluelagoon (1) bocsfiuk (1) bolt (3) boltja (1) book (1) boomeráng (1) bor (1) borhűtő (1) bors (1) box (1) brando (1) Breakfast (1) bringa (1) Briós (1) Budapest (3) budapest (6) Budapestmarathon (1) budapestsunset (1) buék (1) buli (3) bunyó (1) burzsuj (1) bútor (1) Cafeelviszem (1) Cantine (1) case (1) celebbaba (1) chanel (1) chill (1) chisora (1) christmass (1) cipő (3) club (1) coca (1) cola (1) converse (1) cookbook (1) cool (1) cooler (1) Cronut (1) Cronut budapest (1) Cronut fánk (1) Cronut Hungary (1) Cronut láz (1) csalás (1) csocsó (1) csodakerék (1) csoki (1) csokibillentyűzet (1) csokoládé (2) csunyababa (1) cukor (1) cukrászat (1) cybergame (1) dekoráció (1) desgin (3) design (207) design. (5) desszert (1) devon (1) digital (1) dimenzió (1) dino (1) discopolo (2) discovermono (1) divat (4) dj (2) dna (1) dns (1) dnskép (1) doboz (1) dolls (1) don (1) donald (1) drink (1) drog (1) ds (1) duracell (1) earth (1) ebook (1) ed (1) éden (1) egészség (1) égi (2) éjjeli (1) ékszer (2) ékszerek (1) élet (1) ellopták (1) energiaital (1) enviga (1) építészet (1) érdekeségek (2) érdekesség (20) érdekességek (33) erotika (1) Esztergomi (1) ételek (1) ezpontaz (4) ezpontzaz (1) facebook (8) fagyigömb (1) familylove (1) farsang (1) fehér (1) feles (1) Ferrari (1) Ferrari458speciale (1) festmény (1) figyelonet (1) file (1) film (1) flash (1) flipper (2) fluoreszkáló (1) flying (2) forma (8) fotó (2) fred (1) free (1) friss (5) frog (1) frogdesign (4) fsbaku (2) fsbudapest (18) fsgresham (5) fsprague (1) fuck (1) függöny (1) füles (1) fun (1) fürdő (1) future (1) gadet (1) gadget (75) gadgets (25) gagdet (1) galadinner (1) game (1) garden (1) gasztro (2) gasztró (1) gasztronómia (2) gauswheel (1) gép (1) gizmag (1) gizmo (14) gizmó (2) gizmó. (1) gladiat8r (1) glass (2) glassart (1) goldenblog (1) gömb (3) google (1) gorillapod (1) greenegg (1) guiness (1) gumball (1) gumball3000 (1) gumicsizma (1) gyorsvonat (1) gyümölcs (1) hajdu (1) hajzselé (1) halak (1) halloween (2) hamburger (1) hamutál (1) hands (1) hangfal (3) hangfalak (1) hangulatjelek (1) hangyafarm (1) Happiness (1) hardy (2) harry (1) haye (1) headset (1) healthybreakfast (1) hello (1) hellókarácsony (12) hello kitty (2) hintaszék (1) hírek (1) hirek (1) honda (1) hong (1) hostel (1) hotel (1) hotplate (1) hour (1) hu (3) Hungary (1) i (1) ice (1) icepod (1) idog (1) iglow (1) ikey (1) index (1) index.hu (1) india (1) ingatlan (1) ingyen (1) instagram (157) instu (1) internet (2) interpad (1) ipad (11) iphone (24) ipod (31) isad (1) iscale (1) it (1) ital (1) italok (1) itunes (1) iwibe (1) iyoom.hu (1) izoom (77) izoom. (3) izoom.hu (170) izoom.hu. (2) jackson (1) japán (1) jaték (2) játék (24) játekhello kitty (1) játékok (3) jcartu (1) jcartuferrari (1) jég (1) jégcsap (1) jeges (1) jégkocka (2) jövő (3) kaja (1) kanapé (1) karácsony (6) karácsonyi (1) karácsonyra (2) karkötők (1) kategória (1) kép (1) kerékpár (1) keret (1) kerület (1) keynote (1) khet (1) kiállitás (1) kiegészitők (1) kiszámítható (1) kitty (1) kocka (1) kokain (1) kóla (1) kölcsön (1) koncepció (4) kong (1) konyha (1) könyv (1) konzol (1) konzum (1) koponya (1) közélet (1) kreatív (1) kulcs (1) kulcstartók (1) különleges (1) különlegességek (3) kult (1) kütüy (1) kutyu (2) kütyü (404) kütyü. (1) kütyübolt (4) kütyük (15) kütyüm (1) kutyushop (3) kütyüshop (6) kütyüszavazás (1) lakás (3) lakáskultúra (1) lakberendezés (3) lámpa (1) lámpás (2) lampion (1) lanchid (1) lantern (2) laptop (3) led (10) ledek (1) lefutur (1) lego (4) lens (1) lézer (2) lézerjáték (1) livestrong (2) lopott (1) luxus (2) macbook (1) macef (1) magic (1) magicplaza (2) magyar (1) majom (1) maki (1) malév (1) Malta (1) Maltabynight (1) man (1) marketing (1) mashable (1) maszk (1) matjoska baba (1) mattel (1) mcdonals (1) media (2) megasztár (1) megnyitott (1) meki (1) mém (1) metro (1) metroparty (1) micheal (1) mikróbák (1) minivilág (1) minoru (1) mobil (7) mobilkütyü (1) modern (1) money (1) monkey (1) mosoly (1) motor (2) mp3 (10) munich (1) music (1) művészet (3) nagypapik (2) napszemüveg (1) nasa (1) neocube (1) net (1) new (1) newera (1) news (1) nike (3) nintendo (3) noba (1) nofilter (1) nokia (2) nőnapra (1) nyebudapest (1) nyeremény (2) nyitó (1) obama (4) olimpia (1) one (1) öngyújtó (1) online (1) onlinemarketing (1) onlineturi (14) onlineturi.hu (4) óra (3) órák (5) óriás (1) origo (1) orosz (1) ország (1) őssejtkutatás (1) ötlet (1) ötletek (2) outlet (1) pac (1) party (6) partykellékek (1) pc (3) peace (1) peleg (1) pénz (2) perzsaszőnyeg (1) pet (1) pete (1) phone (1) piafutár (1) piano (1) piciton (1) picture (1) pill (1) ping (1) playmobil (1) plaza (1) pláza (1) plüss (2) pókfogó (1) politika (1) póló (2) poló (1) pong (1) ponyvaregény (1) pop (1) popupart (1) porsche (1) post (1) potter (1) project (1) pto (1) pulp (1) puma (1) puruttya (1) puska (1) puzzle (1) rádió (1) reklám (1) rekord (1) repüló (1) repülő (3) resale (27) retro (1) retyó (1) roadshow (1) robot (3) romkocsma (1) rss (1) rubik (6) ruhacsere (1) sakk (1) Seikopulsemeter (1) sejt (1) seo (1) shop (4) shtrend (2) shuffle (1) (1) singlespeed (1) ski (1) sky (2) (1) social (2) sodoku (1) SoloYOLO (1) sony (1) sör (1) sörnyitó (1) soundhead (1) spinoff (1) spoonfed (1) sport (4) springtime (1) stanahuja (1) start (1) starwars (1) store (2) stratégia (1) stressz (1) suck uk (1) sugar (1) süti (1) swarowsky (1) sweden (2) swimmer (1) számitógép (1) szavazás (2) szek.org (1) szex (1) Szigetfestival (2) szilikon (1) szilveszter (1) szófa (1) szuper (1) tablet (1) tagxedo (1) találmányok (1) távirányító (1) tea (1) tech (4) technet (2) tegek (1) tekcős (1) teknőc (1) telefon (6) timeline (1) tok (5) tokyo (1) töltők (1) tong (1) top (1) törölköző (1) torta (2) toy (1) transformers (1) transmitter (1) transzformersz (1) tripod (1) tudomány (2) turmix (1) tv (1) twitter (1) ugly (1) újdonság (11) újdonságok (12) újév (1) újjászülető (1) újság (1) umf (1) ünnepek (1) up (1) usa (2) usb (21) uvbikini (1) üzlet (1) Vacationstarted (1) valentin napra (2) vállalkozás (1) valóságshow (1) veddvelem.hu (1) vendéglátás (2) verseny (1) versenyző (2) vicc (2) videó (2) világ (2) világító (1) világválság (1) village (1) vino (1) vintageseiko (1) virusok (1) voodoo (2) voodoobaba (2) vudubaba (1) wallpaper (1) watch (2) web (1) webkamera (1) webshop (1) wii (4) wine (1) winechill (1) wolfpack (1) yachtclub (1) yachtporn (1) Yamamoto (1) yanko (1) yankodesign (3) york (1) zene (7) zöld (1) zoom (9) zoom.hu (2) zuhany (2) Címkefelhő

Hajdú Péter vs. Facebook csoport

2010.04.22. 23:05 | Fashionistas | Szólj hozzá!

Címkék: social media facebook hajdu

 

 

 

 

 


Egyre inkább kezdi a témát felkapni a sajtó és a média a Hajdú Péter és a Facebook közötti háborút.
Az előzményekkel nem szeretnék senkit untatni itt meg található róla minden:


http://velvet.hu/celeb/2010/04/19/hajdu_peter_facebookozokat_perel_es_ugy_csinal_mint_a_filmekben/


Ami miatt érdekes lett ez a téma az főleg az, hogy itt tökéletes képet kapunk a „social media” egyre növekvő erejéről , a közösségi aktivitásról illetve arról, hogy hogyan is lehet a lehető legrosszabbul kezelni egy kényes szituációt.
Bizonyára sokan emlékeznek egy elég friss, a Nestlé vs Greenpeace esetre, ahol a Nestlé igen rosszul jött ki az őket ért támadásokból.
A részletekről itt olvashattok:


http://nextwave.hu/blog/a-kozossegi-media-valodi-ereje-avagy-a-greenpeace-nestle-parharc/comment-page-1/


A cikkben a szerző említést tesz a Social Média áltat generált közösségi funkciókról, mint pl. felelősségvállalás.
És itt egy nagyon fontos részhez érkeztünk. Mivel Hajdú Péter közszereplő ezért neki sokkal jobban
oda kellene figyelni arra, hogy milyen image-et alakit ki magáról.
Nem feljelentéssel kellene fenyegetőznie, hanem elismerni hibáit és továbbállni. Neki most azt a tényt kell felismernie, hogy minden egyes megszólalásával, címlapjával ezer és ezer új aktívan részt vevő facebookozóval találja szemben magát!
A Facebook csoport melyet Szkukalek Iván alapított „Úgy megütnélek Hajdú Péter,mert azt hiszed neked mindent szabad” egy igen komoly rajongótáborra tett szert röpke 2-3 hét alatt!
Jelenleg 7170 tagot számlál és a növekedési tendencia nem hagyott alább. Ha ilyen ütemben érkeznek az új tagok akkor 1 hónap múlva akár 20,000 tagja is lehet a csoportnak.
Hozzá tartozik az ügyhöz, hogy több site igen élénken foglalkozik a témával erősen ügyelve arra, hogy az érdeklődés még véletlenül se hagyjon alább!
Nem beszélve azokról a magazinokról, napilapokról, amik eladási csúcsokat döntenek egy-egy ilyen téma után.
A Nestlés ügy által generált Social Buzz is mind annak a jele, hogy a közösségi portálok jelenléte egyre inkább fog a figyelem középpontjába kerülni!
Egy CNN újságíró szerint a Twitter térnyerése sok országnak elhozhatja az igazi szólásszabadságot, az igazi demokráciát, mivel „real time” azaz valós időben jutnak az olvasók olyan információkhoz, amiket addig az adott ország igencsak cenzúrázott!
Az már régóta számon tartott tény, hogy a vállalatok materiális javai és immateriális javai megcserélődtek az utóbbi években és egy vállalat brandje, hírneve már nagyobb étékkel bír , mint a materiális javai.
Jelen esetben Hajdú Péternek fel kellene ismernie hogy az ő immateriális javai azok a dolgok ami miatt ő a képernyőn lehet. ( kapcsolati rendszer, tévés múlt, szakértelem, rajongók….)
Ezeket a javakat kellene neki foggal körömmel védenie, mert ha ezektől megfosztják a Social Média „terrororistái” akkor el fog tűnni a süllyesztőben. És egy ilyen embernek, mint ő ez nyilván komoly érvágást jelent. Nemcsak azért, mert a média az élete, hanem azért is mert az élete a média…..
A facebook csoporthoz visszatérve, természetesen a nagyszámok törvénye alapján mindig lesz 1-2 olyan jobban lázadó tag vagy aktivista aki a jó ízlést nem kímélve fogja Hajdú Pétert a sárba taposni, de mint ez itt is megmutatkozott a nagy többség ezt nem tolerálja és el is ítéli ezeket a kamikaze usereket. ( kamikazerek)
A facebook fórum( csoport) lényege, (mert ez igazából egy fórum, méghozzá zárt) hogy a hasonló nézeteket valló emberek megosszák egymással a véleményüket. És mivel szerencsére még! a véleménynyilvánítás szabad, ezért minden következmények nélkül lehet (ne) véleményt cserélni.
Az aktivitásra az is jellemző hogy több blogon is megjelentek Hajdú Péterről Photosoppal készült képek, de ide sorolhatnám a legó képregényt is Celebtitkot cimmel, ami politikailag abszolút korrekt és támadhatatlan módon tart görbe tükröt a szereplőinek:


http://flood.blog.hu/2010/04/21/celebtitkok

A Hajdú Péter névre a Google-nél 992,000! találat jött ki ahol a 4. találat a „ Hajdú Péter Facebookozókat perel valamint a 8. találat a „ Hajdú Péter 5 Facebook felhasználót küldene a börtönbe”
Már ez önmagában egy igen negatív tény Hajdú Péter számára, pedig a dolog még csak alig 10-15 napja robbant ki.
Hasonlóan rosszul fog kijönni minden olyan social média által dislike-olt ( utálom ezt a szót ) celeb, cég, aki valami olyat tesz ami nem jó, nem befogadható a közösség által.
Mert valljuk be egy dupla! Mozgássérülteknek fenntartott parkolóba ferdén, nyeglén beállni nagyon is gáz.
Hasonló meghurcoltatásra számíthat a most kirobbant Aeroviva cég is mely szó szerint megalázza a fórumra írókat nemcsak a weben de telefonos zaklatás keretein belül is.


http://homar.blog.hu/2010/04/22/peldatlan_homar_kommenteloket_fenyeget_az_aeroviva


Ebből az egészből szerencsére mi fogyasztók fogunk kijönni nyertesként, mert létre fog jönni egy olyan szocializálódott társadalom, média, ( Ezért is találó szó a Social Media) ami igen is ki fogja taszítani a negatív, destruktív cégeket, embereket. Létre fog jönni az a fajta tökéletes cég image amiben minden fogyasztó vakon megbízhat!
Rá fognak jönni a nagy multik arra, hogy nem éri meg csalni, nem éri meg a saját fogyasztóikat megvezetni, nem éri meg a pálmaerdőket kiirtani a profit érdekében, mert az nem fogja elnyerni a fogyasztói társadalmat és pillanatok alatt le lesz rántva a lepel a turpisságról.
Hajdú Péter esetében is hasonló történt, egy bizonyos ingerküszöböt átlépett, csak nem számolt a mobil, a web, a webkettő, a facebook és egyéb dolgok villámgyors, szinte vírusos terjedésével valamint azzal sem, hogy a Social Média( bloggerek, fórumok, mikrosite-ok, userek) egy emberként viselkednek és állnak ki egymásért és az igazukért.
Azt már csak remélni tudom, hogy ez a fajta hozzáállás nem csak a virtuális világban, hanem a való életben is meg fog mutatkozni egyszer.


Fentősi Gábor 2010.04.22
 


· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://izoom.blog.hu/api/trackback/id/tr331944050

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A múzsa: Hajdú Péter! | Megütnéd? 2010.04.24. 20:24:20

A blog indításához az alábbi BORS cikk adta az ihletet. Sajnos, vagy nem, de egyre többen vannak, akikre már nyílik az a bizonyos bicska, vagy szorul ökölbe a kéz. Itt végre lecsaphat!:)  Az ominózus cikk:Ezrével támadtak Hajdú Péterre egy ne...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása